5 سوالی که قبل از استفاده دکتر لینک باید از خود بپرسید

  دکتر لینک | 5 سوالی که قبل از استفاده دکتر لینک باید از خود بپرسید

سرمایه گذاری برای سیستم های مدیریت مطب و کلینیک امری ضروری برای مرکز بهداشت و درمان شماست. در دنیای رقابتی امروز شما نیازمند شناسایی راهکار درست برای افزایش بهره وری فروش خود می باشید. همچنین یکی از دغدغه های هر کلینیک و مطب پزشکی این است که بعد از رفتن یکی از کارکنان مرکز، اطلاعات مراجعین و مشتریان به همراه وی از مرکز خارج نشود. این دو مورد نیازهای مهمی در مرکز تلقی می شوند، اما این موضوع نشان نمی دهد که شما باید فوراً سیستم های مدیریت مطب و کلینیک تهیه کنید. شما ابتدا باید گزینه های مد نظر خود و آن چیزی را که واقعا می خواهید، ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که چگونه آن را در مرکز درمانی خود پیاده سازی کنید. یک سیستم مدیریت مطب و کلینیک باید زمان کارکنانتان را برای انجام کارهای ضروری مرکز درمان ذخیره کند، بهره وری آن ها را افزایش دهد و برای شما اطلاعاتی فراهم سازد تا بتوانید امور مرکز را به طور اثر بخش تری پیش ببرید.

\r\n\r\n

اگر شما قصد استقرار تکنولوژی دکتر لینک در مرکز بهداشت و درمانی را دارید ابتدا لازم است این ۵ سوال را ازخود بپرسید:

\r\n\r\n

1- نیازهای من چیست؟

\r\n\r\n

قبل از پیاده سازی دکتر لینک در سازمانتان ابتدا باید نیازهایی که می خواهید با وجود دکتر لینک به آن ها پاسخ دهید را بشناسید. دکتر لینک اگر فقط برای وارد کردن اطلاعات استفاده شود نمی تواند کارا باشد.

\r\n\r\n

بدین منظور سوالات زیر را از خود بپرسید:

\r\n\r\n

    – آیا میخواهید نحوه کارکردن کارکنانتان مفیدتر و سازماندهی شده تر باشد؟ – آیا این امکان وجود دارد که با رفتن یکی از کارکنان مرکز کلیه اطلاعات مشتریان وی نیز از شرکت خارج شود؟ – آیا میخواهید سرویس و خدمت بهتری به مراجعین و مشتریان خود ارائه دهید؟ – آیا می خواهید تیم بازاریابی تان توانایی تقسیم بندی مراجعین و مشتریان را داشته باشد؟ – آیا بهتر نیست تا سرنخ ها، دوره فروش و سایر مفاهیم بنیادی سازمانتان را بشناسید تا بتوانید مشتریانتان را هدفمند کنید؟

\r\n\r\n

با این اطلاعات شما می توانید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمانتان را تعیین و دلایل استفاده از دکتر لینک را تحلیل کنید.

\r\n\r\n

مقاله مرتبط:

\r\n\r\n

۱۵ سوالات کلیدی برای استخدام منشی پزشک

\r\n\r\n

۱۱ راه برای داشتن یک مطب و کلینیک شاداب، زنده و خلاق

\r\n\r\n

2- پیاده سازی آن در مطب، کلینیک، بیمارستان چقدر زمان می برد؟

\r\n\r\n

مدت زمان استقرار و جاری دکتر لینک در مراکز بهداشت و درمان به عوامل بسیاری بستگی دارد. اگر تمایل به استفاده تکنولوژی دکتر لینک به صورت پردازش ابری (Cloud Technology) باشد استقرار آن ۱۰ دقیقه هم طول نخواهد کشید. و در بحث جاری سازی آن در سازمان چه در حالت پردازش ابری و چه غیر از آن، مدت زمان مورد نیاز را عواملی مانند: تعهد مدیریت، فرهنگ سازمانی، اندازه سازمان، تعداد کاربرانی که قرار است از سیستم استفاده کنند و گزارش های مورد نیاز سازمان مشخص می کنند. همچنین درصورتی که که تمایل استفاده از تمحیدات امنیتی دارید، این مقاله را بخوانید:

\r\n\r\n

معرفی دکتر لینک | قسمت اول – امنیت و احراز هویت

\r\n\r\n

واضح است که اگر چرخه فروش و خدمت به مشتریان شما نسبتا ساده باشد، سریعتر می توانید دکتر لینک را اجرایی کنید، با این وجود اولویت اصلی شما باید پیاده سازی سیستمی باشد که شما را به اهدافتان نزدیک تر کند.

\r\n\r\n

ولی اگر شما یک مرکز درمانی بزرگ هستید و مایل هستید کل ساختار تکنولوژی دکتر لینک را در مرکز پیاده سازی کنید، مشکلی نیست چه بسا تکنولوژی دکتر لینک با حضور تیم های قدرتمند در حوزه شبکه و زیرساخت این فرایند را که بستگی فضای اجرایی شما دارد فیک هفته به شما تحویل کامل همراه با آموزش تکمیلی می دهد.

\r\n\r\n

3- آیا با ابزار و نرم افزار های مورد استفاده در سازمانتان یکپارچگی دارد؟

\r\n\r\n

سیستم مدیریت کاری شما  باید کار را برای شما آسان کند نه اینکه سختی کار شما را بیشتر سازد. بنایراین شما نیاز دارید ابزارهایی که در حال حاضر از آن ها در سازمانتان استفاده می کنید را در نظر بگیرید و آنها را با سیستم های حسابرسی تان یکپارچه کنید.

\r\n\r\n

اگر شما به یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی تکیه دارید، به طور مثال اگر از ابزار خاصی برای ارسال فکس ویا Outlook برای ارسال ایمیل هایتان استفاده می کنید، یکپارچگی آن با دکتر لینک بسیار مهم است زیرا که شما می توانید همکاری بین دو بخش بازاریابی و فروش را افزایش داده و دید کامل تری از مشتریان بالقوه و بالفعل خود به وسیله یکپارچگی این ابزارها داشته باشید.

\r\n\r\n

تکنولوژی با ساختاری پویا و مهندسی شده توانایی انتباق با همه ساختار های سازمانی را دارد.

\r\n\r\n

4- برای رسیدن به دید واقعی نسبت به کسب و کار خود باید چه اطلاعاتی را جمع آوری کنیم؟

\r\n\r\n

بر اساس اهداف مرکز بهداشت و درمان، شما می خواهید مشخص کنید چه نوع گزارشی برای مرکز شما مهم تر است. با در نظر گرفتن این مورد قبل از پیاده سازی دکتر لینک در مرکز، می توانید تشخیص دهید که دکتر لینک می تواند نیازهای شما را بهتر فراهم سازد یا خیر.

\r\n\r\n

جملات کلیدی از ساختار دکتر لینک

\r\n\r\n

o    سطح درآمد مرکز (ورودی ، خروجی ، سود ، میزان سهم هرشخص) o    میزان فعالیت های افراد کارکنان مرکز o    گزارش دقیق از تعداد و میزان رضایت مشتریان (بلقوه و بلفعل) در قالب نمودار o    گزارش دقیق از رفت و آمد های مراجعین  آلارم کاهش مراجعین o    گزارش دقیق از میزان سرویس های انجام شده در مرکز بهداشت و درمان و آلارم کاهش سرویس o    گزارش دقیق از میزان رضایت بیمار از خدماتی که در آن مرکز استفاده کرده o    گزارش دقیق از فرایند درمان کامل تک تک بیماران و مراجعین مرکز o    گزارش دقیق از تماس های وروری و خروجی o    گزارش و مشاهده دوربین های مدار بسته از فعالیت کارمندان (استراتژی جاگذاری و مانیتورینگ هوشمند دوربین) o    اعلام پیشنهاد و استراتژی های تبلیغات درصورتی که مراجعین و سطح درآمد از میزان تعریف شده کمتر شوند o    مدیریت و فرایند چشم انداز مرکز بهداشت و درمان

\r\n\r\n

با در نظر گرفتن این موارد، ارزیابی چنین پلت فرمی آسان تر خواهد شد.

\r\n\r\n

مقاله مرتبط:

\r\n\r\n

گزارشاتی که هر پزشک به آنها احتیاج دارد

\r\n\r\n

5- آیا کاربری آن آسان است؟ چطور میتوانم کارکنانم را به استفاده از دکتر لینک ترغیب کنم؟

\r\n\r\n

هر مرکز درمانی راغب است پلت فرمی کامل برای مدیریت ارتباط با مراجعین و Follow-Up داشته باشد که اگر تیم به طور کامل از آن استفاده کند ، به راحتی نقطه قوت مرکز خواهد بود. اگر کارکنان شما شروع به استفاده از دکتر لینک کنند ولی تنها ۲۵ درصد از زمان خود را صرف وارد کردن اطلاعات در آن کنند،دچار مشکل خواهید شد. دکتر لینک به تمامی ایمیل ها، تماس ها و سوابق شما متصل می باشد. اگر شما دکتر لینک را با سیستم درمانی و حسابرسی یکپارچه کنید، اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که به راحتی متوجه خواهید شد چگونه و به چه دلایلی ممکن است یک مراجعه بالقوه شما تبدیل به مراجعه بالفعلتان شود.

\r\n\r\n

اگر شما تصمیم گرفته اید که دکتر لینک را در سازمان خود پیاده سازی کنید، ابتدا باید مدیریت سازمان نیاز آن را حس کرده باشد و دیگر افراد سازمان نیز نباید به راه های قدیمی برای ثبت اطلاعات مراجعین هم منشی ها و هم پزشکان مانند استفاده از اکسل برگردند. باید این دیدگاه در سازمان به وجود آید که کارکنان به طور مستقیم با مراجعین درگیر شوند.

\r\n\r\n

در نهایت کلام، دکتر لینک ابزاریست برای بهبود ارتباط با مراجعین، فروش موثرتر و اثر بخشی بیشتر، پس لازم است پیش از خرید و پیاده سازی دکتر لینک این 5 سوال بالا را از خود بپرسید.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط:

\r\n\r\n

آیا زمانش رسیده که به نرم افزار مدیریت مطب فکر کنم؟

\r\n\r\n

معرفی دکتر لینک | قسمت دوم پرونده الکترونیک سلامت – EHR چیست؟

\r\n\r\n

سامانه نوبت دهی اینترنتی

\r\n\r\n

معرفی دکتر لینک | قسمت سوم – صاحبان مراکز بهداشت و درمان

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*