ویژگی های جعبه داشبورد تکنولوژی دکتر لینک

  دکتر لینک | ویژگی های جعبه داشبورد تکنولوژی دکتر لینک

برای مدیریت مطب خود از چه معیارهایی استفاده می کنید؟ آیا معیار های مورد استفاده شما ، نقص های مدیریت مطب تان را سریع و دقیق نشان می دهد؟ اگر مطب شما چند روز خوب کار نکند چطور می فهمید که ایراد کار کجاست؟ یا به طور مثال اگر سیاست جدیدی در پیش گرفته اید یا منشی خود را عوض کرده اید یا اینکه فروشنده جدید استخدام کرده اید یا تغییر مطب یا تغییر دکوراسیون داده اید، از چه معیاری استفاده می کنید که ببینید در حال حاضر مطب اوضاعش چگونه است؟

\r\n\r\n

چطور می فهمید این هفته تیم مطب تان خوب بوده یا نه ؟ آیا تعداد مریض را در نظر می گیرید؟ یا تعداد کیس های جراحی که گرفته اید؟ آیا معیارتان صندوق مطب است؟ اینکه چقدر پول گرفته اید؟ یا اینکه معیارتان ساعت حضور پرسنل در مطب ؟

\r\n\r\n

بگذارید یک سوال دیگر بپرسم به نظر شما معیار خوب بودن یک تیم ورزشی چیست؟ فقط نتیجه؟ اگر این تیم در چند هفته اخیر نتیجه قابل قبول را نگیرد چطور می فهمید کجای کار دچار نقص است؟ آیا سریعاً این موضوع را می فهمید یا زمان می برد که سر از آن دربیاورید؟

\r\n\r\n

همین وضعیت در مورد مدیریت مطب نیز صادق است. داشتن یک جعبه داشبورد برای مدیریت مطب؛ دقیقاً همانند یک جعبه داشبورد ماشین است. اگرمعیار های مدیریت کردن را خوب تعریف کرده باشیم، همانند ماشین که با یک نگاه اجمالی می توانیم وضعیت کارکرد موتور و دیگر قسمت ها را بفهمیم ، به راحتی خواهیم توانست وضعیت مطب خود را هم ببینیم. می توانیم تشخیص اولیه بدهیم.

\r\n\r\n

" داشتن یک جعبه داشبورد که به صورت مداوم چک شود، یکی از اصولی ترین ابزار های مدیریت کردن است. "

\r\n\r\n

حال هر چه قدر این معیار ها دقیق تر انتخاب شده باشند سریعتر و راحت تر می توانیم به مشکل پی ببریم. سریع بودن مهم است چون نمی خواهیم زمان را از دست بدهیم و راحت بودن مهم است که انرژی زیادی از ما نگیرد و اعصابمان را به هم نریزد.

\r\n\r\n

نرم افزار مدیریت مطب دکتر لینک سعی کرده تمامی مواردی که میتواند به شما عزیزان کمک کند تا خیلی سریع و راحت از وضعیت مطب خود آگاه بشید را در اختیار شما بگذارد.  در شکل زیر متوانید مواردی که در داشبور تکنولوژی دکتر لینک قرار دارد را ببینید.

\r\n\r\n

همانطور که مشاهده می کنید، در تکنولوژی دکتر لینک، تمامی نمودار ها وگزارشات مورد نیاز به سادگی و به اجمال در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما تنها با یک نگاه میتوانید، اطلاعاتی مورد نیاز خود را بدست آورید، نقاط قوت وضعف کار خود را سریع و دقیق مشاهده کنید و به وضعیت دقیق مطب خود پی ببرید.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط :

\r\n\r\n

دکتر لینک از کجا شروع شد؟

\r\n\r\n

چرا دکتر لینک؟

\r\n\r\n

معرفی دکتر لینک | قسمت اول – امنیت و احراز هویت

\r\n\r\n

معرفی دکتر لینک | قسمت دوم پرونده الکترونیک سلامت – EHR چیست؟

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*