کمپین های درمانی دکتر لینک

  دکتر لینک | کمپین های درمانی دکتر لینک

فرقی نمی‌کند که کمپین درمانی شما با ۱۰ بیمار  صورت می‌گیرد یا ۱۰ هزار نفر. در هر حال مدیریت این رویداد نیازمند دانستن اصولی است که شما را در اقدامات بازاریابی یک پله بالاتر می‌برد. کمپین درمانی شما می‌تواند حیطه‌های متفاوتی را پوشش بدهد، مانند: معرفی روش های درمانی نوین ، ملاقات با بیماران، برگزاری سمینارهای مختلف در انواع حوزه سلامت  و ...

\r\n\r\n

در هر حال برای برگزاری هر کمپین درمانی باید زمان‌بندی دقیقی داشت و با رصد کردن دقیق بازار و موقعیت خود اقدامات مناسبی طراحی و اجرا کرد. برای اینکه بتوانید از عهده برگزاری کمپین های درمانی به خوبی برآیید، بهتر است تیمی مختص به این زمینه فعالیت های مورد نیاز را انجام دهد. البته چنین تیمی نیازمند بودجه نسبتا قابل توجهی است که هر کسب‌وکاری از پس هزینه‌های آن برنمی‌آید.

\r\n\r\n

هم‌چنان جای نگرانی وجود ندارد، زیرا به کمک فناوری‌های اخیر دنیای مجازی و رایانه‌ها خدماتی در قالب برنامه‌های کاربردی و اپلیکیشن‌های گوناگون، شما را در مدیریت کمپین های درمانی به نحو احسن همراهی خواهند کرد.

\r\n\r\n

مدیریت کمپین درمانی با بسترهای فناوری

\r\n\r\n

شاید هنوز معنای دقیق استفاده از بسترهای برگزاری کمپین درمانی کمی برای‌تان گنگ باشد. در توضیح این بسترها باید گفت، آنها امکان دسترسی به برنامه‌هایی را فراهم می‌کنند که میزان اثربخشی کمپین را بالاتر می‌برد و در درک بهتر ثمربخشی کمپین پس از برگزاری مراسم نیز مفید هستند. مثلا از طریق بستر یا پلتفرم دکتر لینک می‌توانید فهرستی کامل از مهمانان و مدعوین را تهیه کنید و تمام اطلاع‌رسانی‌های لازم برای دعوت، حضور، سخنرانی‌ها، معرفی محتوا و فرایند رویداد و… را برای مهمانان ارسال کنید.

\r\n\r\n

انواع پیام‌های مورد نظر شما برای هر چه بهتر برگزار شدن رویداد از طریق سامانه‌ها و بسترهای مختلف قابل مدیریت است. پس از رویداد نیز می‌توانید از طریق نظرسنجی‌های گوناگون سیستمی، بازخوردها را ارزیابی کنید. جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها به کمک فناوری‌های تازه به سادگی قابل رسیدگی و اجرا است. حفظ ارتباط با بیماران یا به عبارت دیگر مدعوین حاضر در کمپین ها برای بررسی نتیجه کار و ادامه و تداوم فعالیت‌ها و ارتباطات بسیار حیاتی است.

\r\n\r\n

شاید بررسی بازخورد در گذشته و بدون وجود فناوری‌ها و ابزارهای مختلف بخش گم‌شده از پازل ارتباطی با بیماران بوده است اما امروز وجود این فناوری‌ها ابعاد ارتباطی را به کلی تغییر داده است. فناوری‌هایی نظیر واقعیت-مجازی که پا را بسیار فراتر گذاشته است و بدون نیاز به حضور فیزیکی انقلاب عظیمی در برگزاری رویدادهای مختلف ایجاد کرده است.

\r\n\r\n

سیستم‌های اتوماسیون برگزاری کمپین های درمانی

\r\n\r\n

سیستم‌های اتوماسیون برای مدیریت برگزاری کمپین ها در حال گسترش هستند. فناوری آر.اف.آی.دی (RFID)، که اخیرا استفاده از آن رواج زیادی پیدا کرده است، در زمینه برگزاری کمپین ها هم کارایی بالایی دارد. برای نمونه به کمک این فناوری،مهمان‌داران رویداد می‌توانند از طریق دستبندهای الکترونیکی بسیاری از امور را کنترل کنند، با هم و با مدیریت در ارتباط باشند. دیگر لزومی به استفاده از کاغذ و… نخواهد بود.

\r\n\r\n

سیستم‌های بی‌سیم (وایرلس) بسیاری از مشکلات ارتباطی را حل می‌کنند و باعث ایجاد نظم بیشتر در فرایند برگزاری مراسم‌های مختلف خواهند بود. ضمن اینکه این فناوری‌ها می‌توانند در اختیار مهمانان نیز قرار بگیرند و به جای استفاده از گردن‌آویزهای شرکت در جلسات و مراسم، آنها را مجهز به دست‌بندها یا ابزارهایی کنند که ضمن سهولت استفاده، امکان ثبت داده‌ها و نظرات را نیز فراهم می‌کنند. طبیعتا چنین امکاناتی رفاه بیشتری برای مدعوین به همراه دارد و تجربه بیمار و یا پزشک از حضور در چنین رویدادهایی به شدت به یادماندنی خواهد بود.

\r\n\r\n

نکته قابل توجه دیگر در استفاده از فناوری‌های تازه در برگزاری رویدادها، کاهش هزینه‌هایی است که در گذشته بدون وجود ابزارهای ارتباطی و الکترونیکی به تیم برگزاری تحمیل می‌شد. این روزها تنها با اختصاص دادن بودجه‌ای اندک برای تهیه ابزارهای برگزاری رویدادها به شیوه نوین، می‌توان از هزینه‌های آتی جلوگیری به عمل آورد. سهولت، دسترسی، بودجه اندک تنها بخشی از ابعاد خلاقانه فناوری‌های جدید در برگزاری کمپین های درمانی را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که رشد در این زمینه ما را به مسیرهایی کاملا تازه رهنمون کند که فعلا از حد تصورات‌مان نیز خارج است.

\r\n\r\n

مشارکت بیشتر مشتری و مهمانان در کمپین درمانی

\r\n\r\n

فناوری جالب توجه دیگر در زمینه برگزاری رویداد، ابزارهای واقعیت-مجازی است. این فناوری باعث می‌شود تا رویدادها منحصر به کسانی نباشد که امکان حضور فیزیکی دارند. واقعیت-مجازی می‌تواند افراد در نقاط مختلف را در رویدادها سهیم کند و مشارکت بدهد.

\r\n\r\n

تجزیه و تحلیل بیومتریک و احساسات مخاطبان در کمپین های درمانی

\r\n\r\n

فناوری‌های بیومتریک مانند تشخیص چهره، باعث رشد در برگزاری رویدادهای مختلف می‌شود. سایر ابزارهای سنجش احساسات نیز با جمع‌آوری داده‌های جمعیت‌شناختی باعث می‌شوند تا بازخوردهای مختلف مخاطبین را بهتر دریافت و تجزیه‌وتحلیل کنید. داده‌های جمعیت‌شناختی به داده‌هایی در زمینه جنسیت، سن و… در مخاطبان گفته می‌شود. فناوری‌های تشخیص چهره و احساسات قادر به دریافت سیگنال‌های درون مغزی و احساسی افراد بر اساس برنامه‌های مختلف هستند و در نتیجه می‌توانند واکنش‌های گوناگون مدعوین را شناسایی، جمع‌آوری و تحلیل کنند.

\r\n\r\n

وجود فناوری‌های تازه، برگزاری رویدادها به شکلی منظم، دقیق، اثربخش و بی‌نقص را امکان‌پذیر می‌کنند. به ویژه در رویدادهای بسیار وسیع، این امکانات در ایجاد حلقه‌ای ارتباطی میان مهمان‌داران، مدعوین و پزشکان کمک شایانی می‌کند. مدیریت تجربه بیمار یکی از اساسی‌ترین موضوعات دنیای بازاریابی پزشکی در این روزها است. یکی از ملزومات مدیریت صحیح مشتریان، ایجاد زمینه‌ای است که در آن، تمام فرایند همراهی بیمار با شما تحت نظارت دقیقی قرار می‌گیرد و در هر ثانیه از این ارتباط، تجربه‌هایی دوست‌داشتنی و دست‌کم مطلوب برای بیماران تولید می‌شود.

\r\n\r\n

استفاده از فناوری‌های مختلف در یک کمپین درمانی تا حدود زیادی می‌تواند، تجربه بیماران از ارتباط با مطب و یا کلینیک یا بیمارستان شما را رشد بدهد. ایجاد شبکه‌ای ارتباطی قبل، در طول رویداد و پس از آن خود نشانه‌ای از مدیریت تجربه بیمار در عالی‌ترین سطح خود است که به کمک فناوری‌های جدید به سادگی می‌توان آن را پیاده‌سازی و عملی کرد.

\r\n\r\n

دکتر لینک به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خدمات پزشکی در ایران، برای پزشکان شرایط را آسان‌تر کرده است. اگر شما نیز به دنبال جذب بیمار هستید می توانید از ماژول جذب بیمار دکتر لینک کمک بگیرید.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط :

\r\n\r\n

سه مرحله اساسی و ضروری برای جذب بیمار از اینستاگرام

\r\n\r\n

ضرورت وب‌سایت حرفه ای برای پزشک

\r\n\r\n

کاربرد سیستم پیام رسان دکتر لینک برای مراکز پزشکی

\r\n\r\n

چگونه به شکایات بیمار رسیدگی کنیم؟

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*