دانلود کتاب اطلس آناتومی نتر - ویرایش ششم

  دکتر لینک | دانلود کتاب اطلس آناتومی نتر - ویرایش ششم

کتاب Atlas of Human Anatomy آناتومی بدن انسان را با تصاویر بی نظیر و به همراه جزئیات از دید یک پزشک نشان می دهد. این کتاب که اثر دکتر فرانک نتر می باشد به مدت 25 سال دارای استاندارد طلا در زمینه کتاب های پزشکی و آناتومی بدن انسان بوده است.

به گزارش دفتر تحقیق و توسعه دکتر لینک؛ بدن انسان دارای آناتومی بسیار پیشرفته و پیچیده ای است که می توانید برای آشنایی هر چه بهتر با این آناتومی پیشرفته این کتاب را به صورت رایگان از وبلاگ دکتر لینک دانلود کنید. برنامه تمامی قسمت های بدن از جمله: ماهیچه ها، استخوان ها، عضلات و ... را به صورت سه بعدی و فوق العاده جذاب نشان می دهد. کتاب دارای 650 نکته و سوال آموزشی مختلف در مورد ساختار بدن انسان است، که این بخش می تواند برای دانشجویان رشته ی پزشکی بسیار مناسب و آموزنده باشد. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان جستجو به صورت تخصصی، قابلیت یاد داشت برداری به صورت دلخواه، استفاده از انیمیشن های زیبا و ... اشاره کرد. برنامه دارای ویژگی BUILDER است یعنی می توانید عضلات، اسکلت، ماهیچه را به صورت حرکتی و چند لایه مشاهده کنید. برنامه برای پزشکان، دانشجویان پزشکی، ورزشکاران، ماساژورها و ... بسیار مناسب است.

بدن انسان، کل ساختار انسان است که سر، گردن، تنه (سینه و شکم)، دو بازو و دست‌ها و دو ساق پا و پاها را شامل می‌شود. هر قسمت بدن از انواع مختلف سلول تشکیل شده است. تعداد سلول‌های بدن انسان حدود ۳۷٫۲ تریلیون تخمین زده شده‌اند. این عدد از داده‌های جزئی بدست آمده است و به عنوان نقطه شروع برای محاسبات بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عدد از تعداد همه سلول‌های اندام‌های بدن و نوع سلول هایشان بدست آمده است. اجزای سازنده بدن انسان نشان می‌دهد که بدن از تعدادی عناصر خاص در نسبت‌های مختلف تشکیل شده است.

بدن انسان می‌تواند ناهنجاری‌های آناتومیک غیر پاتولوژیک را نشان بدهد. فیزیولوژی بر روی سیستم اعضای بدن و عملکردشان تمرکز دارد. سیستم‌ها و مکانیزمشان در راستای حفظ هومئوستاز بدن عمل می‌کنند.

مطالعه بدن انسان شامل کالبد شناسی و فیزیولوژی می‌باشد. کالبدشناسی انسان یکی از شاخه‌های کالبدشناسی است. این رشته به بررسی اندام‌ها و دستگاه‌های اندام‌های بدن انسان می‌پردازد. تن انسان مانند تن همه جانوران از چندین دستگاه درست شده است که این دستگاه‌ها از اندام‌ها و ایشان از بافت‌ها و این بافت‌ها از یاخته‌ها درست شده‌اند. کالبدشناسی ماکروسکوپی کاری به بررسی بافت‌ها یا یاخته‌ها ندارد و تنها به شناخت اندام‌ها و کارکرد آنها می‌پردازد. شناخت بافت‌ها مربوط به بافت‌شناسی و بررسی یاخته‌ها مربوط به یاخته‌شناسی می‌شود.

قیمت کتاب: 68 دلار آمریکا

دانلود رایگان

فرمت کتاب: PDF تعداد صفحات: 642 حجم فایل: 383 مگابایت

پسورد: www.p30download.com

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*