بیماران خود را شگفت‌زده کنید

  دکتر لینک | بیماران خود را شگفت‌زده کنید

فرض کنید جهت خانه‌تکانی عید می‌خواهید فرش‌هایتان را به یک قالی‌شویی ارائه کنید و یک کتابچه تبلیغاتی که در آن تبلیغ ۱۰ شرکت قالی‌شویی است روبروی شماست. هر یک از این شرکت‌ها با تصاویر و جملات زیبا و تأثیرگذار سعی کرده‌اند تبلیغاتی را ارائه کنند که شما را متقاعد کند همین الان گوشی تلفن را برداشته و به آن‌ها زنگ بزنید. در همین حین یکی از دوستان شما که کنارتان نشسته است از نیت شما برای تماس با قالی‌شویی باخبر می‌شود و می‌گوید که اخیراً فرش‌های خود را به یک قالی‌شویی ارائه کرده است که هم فرش‌ها را خیلی تمیز شسته و هم کار خود را سر وقت انجام داده‌ است و همچنین رفتار کارمندانشان بسیار مؤدبانه بوده است. سپس دوست شما شماره تلفن قالی‌شویی مورد نظر را در اختیارتان قرار می‌دهد. این شماره جزو هیچ یک از ۱۰ شرکتی که در کتابچه تبلیغاتی آگهی داده‌اند نیست.

\r\n\r\n

آیا شما به پیشنهاد دوستتان توجه می‌کنید یا به آگهی‌های تبلیغاتی؟!

\r\n\r\n

اکثر مردم به دوستشان اعتماد می‌کنند. به این می‌گویند قدرت باورنکردنی تبلیغات دهان به دهان. تبلیغات دهان به دهان مردم در هر کسب و کاری از هر گونه تبلیغی اثربخش تر است. در این مقاله یک روش جالب برای اینکه بیماران برایتان تبلیغات دهان به دهان گسترده داشته باشند را بررسی می‌کنیم.

\r\n\r\n

برای اینکه کاری کنید تا بیماران پیش اقوام و دوستانشان درباره شما حرف بزنند باید آن‌ها را شگفت‌زده کنید. باید رفتار و خدماتی داشته باشید که جای دیگری ندیده باشند و کاملاً از شما و کارمندانتان احساس رضایت کنند.

\r\n\r\n

با بیماران تماس گرفته و آن‌ها را شگفت‌زده کنید

\r\n\r\n

همواره لیستی از بیمارانتان به همراه شماره تلفن و نوع بیماری‌شان با خود همراه داشته باشید. اگر تهیه این لیست برایتان دشوار است از منشی و یا کارمندتان بخواهید این لیست را برای شما آماده کرده و همواره لیست مورد نظر را به‌روز کند. سپس فایل لیست مورد نظر را از او دریافت کرده و در موبایل یا کامپیوترتان ذخیره کنید. هر روز خودتان با ۵ نفر از بیمارانتان تماس گرفته و جویای حالشان شوید و در مورد روند بهبودی‌شان از آن‌ها بپرسید و اگر نیاز بود مشاوره کوتاهی به او داده و یا در صورت لزوم از او بخواهید مجدداً به شما مراجعه کند.

\r\n\r\n

این کار روزانه کمتر از ۳۰ دقیقه از شما زمان می‌گیرد اما باعث می‌شود در سال با ۱۸۲۵ نفر تماس بگیرید. وقتی بیماران شما یک تماس مستقیم از شما دریافت کنند انقدر شگفت‌زده می‌شوند که این اتفاق را حداقل به ده نفر از خانواده و دوستانشان بازگو می‌کنند. البته اگر بیمار شما خانم باشد داستان را برای تعداد بیشتری تعریف می‌کند. بنابراین صرف تنها ۳۰ دقیقه از زمانتان در روز باعث می‌شود که سالانه ۱۸۲۵ تماس بگیرید و با تبلیغات دهان به دهان مردم، سالانه ۱۸۲۵۰ نفر از خدمات استثنائی و رفتار انسان دوستانه شما مطلع شوند.

\r\n\r\n

برای انجام این کار چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

\r\n\r\n
    \r\n
  • با موبایل شخصی یا شماره منزل خود با بیماران تماس نگیرید تا تماس‌های بیماران در آینده برای شما دردسرساز نشود.
  • \r\n
  • بهتر است هر روز زمان مشخصی را برای این کار اختصاص دهید. مثلاً ۴ الی ۴:۳۰ عصر. اختصاص زمان مشخص به این کار باعث می‌شود آن را فراموش نکنید و هر روز به طور منظم این کار را انجام دهید.
  • \r\n
  • اگر این کار توسط خودتان انجام شود تأثیرش چند برابر است اما اگر برنامه کاری‌تان انقدر فشرده است که زمانی برای این کار ندارید از منشی یا کارمندتان بخواهید تا روزانه این کار را انجام داده و از وضعیت بیماران مطلع شود و گزارش تماس‌ها را به شما ارائه دهد.
  • \r\n
  • در لیستی که از بیمارانتان جهت تماس با آن‌ها تهیه می‌کنید حتماً تاریخ مراجعه قبلی بیمار و یا تاریخ جراحی او مشخص باشد. بهتر است تماس شما با بیمار پس از دوره کامل بهبودی او نباشد. بیماری که می‌دانید به طور کامل خوب شده نیازی به تماس تلفنی ندارد.
  • \r\n
\r\n\r\n

شاید این روش برایتان عجیب و غریب به نظر برسد ولی تأثیرگذاری آن فوق‌العاده است. حداقل می‌توانید برای مدت کوتاهی این کار را امتحان کرده و تأثیرش را ببینید. تکنولوژی دکتر لینک می تواند در زمینه به شما کمک کند. در واقع در دکتر لینک شما می توانید به لیست بیمارانتان همراه با وضعیت بیماری و شماره تماس آنها دسترسی پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید یا از طریق سیستم پیام کوتاه دکتر لینک برای آنها پیام بفرستید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط :

\r\n\r\n

جذب عاطفی بیماران

\r\n\r\n

بازاریابی ایمیلی در مطب های کوچک را چرا و چگونه پیاده کنیم؟

\r\n\r\n

ضرورت وب‌سایت حرفه ای برای پزشک

\r\n\r\n

سه مرحله اساسی و ضروری برای جذب بیمار از اینستاگرام

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*