ضرورت وب‌سایت حرفه ای برای پزشک

  دکتر لینک | ضرورت وب‌سایت حرفه ای برای پزشک

در حال حاضر صدها میلیون وب‌سایت در فضای مجازی وجود دارد. بیش از نیمی از این وب سایت‌های ثبت‌شده به قبرستان وب‌سایت‌ها پیوسته‌اند و بازدیدکننده‌ای ندارند. آیا شما پزشک عزیز، دوست دارید وب‌سایت پزشکی پویایی داشته باشید یا وب‌سایت شما هم بدون هیچ بازدیدکننده‌ای در قبرستان وب‌سایت‌ها جای گیرد؟

\r\n\r\n

هرچقدر که در دنیای مدرن امروز بیشتر پیش می‌رویم رقابت در همه‌ی زمینه‌ها گسترده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. ذکر این نکته بسیار ضروری است که تبلیغاتی که بر اساس صداقت باشد چیزی جز خدمت بیشتر به خلق نیست.

\r\n\r\n

تبلیغات صادقانه ۲ دستاورد بسیار ارزشمند برای شما خواهند داشت:

\r\n\r\n

۱- تبلیغات شما را وادار می‌کنند که هر روز خدمات بهتری را به بیماران ارائه نمایید و این یعنی همان خدمت به خلق. از طریق اجرای تبلیغات صادقانه هر روز کیفیت ارتباط پزشک با بیمار و همچنین استاندارد شرایط مطب‌ها و مراکز درمانی بالاتر می‌رود که مستقیماً باعث افزایش رضایت بیماران می‌گردد و تلاش در جهت افزایش رضایت بیماران یک هدف الهی و بسیار ارزشمند است.

\r\n\r\n

۲- پزشکان از زحمتکش‌ترین اقشار کشور هستند. آیا شما که تمامی سال‌های جوانی را وقف کسب علم کرده‌اید تا روزی به درجه‌ای برسید که به مردم خدمت نمایید دوست دارید که در دنیای فوق‌العاده رقابتی امروز در اثر رعایت نکردن اصول تبلیغاتی نتیجه تلاش‌های چندین ساله خود را به طور کامل دریافت نکنید. طبیعتاً پاداش پزشکانی که در زمینه تبلیغات فعال هستند، داشتن بیماران بیشتر و درآمد بیشتر است.

\r\n\r\n

بر می‌گردیم به راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای پزشکی

\r\n\r\n

طراحی وب‌سایت به شما کمک می‌کند که قشر جوان و اقشار میان‌سالی که با فضای مجازی رابطه خوبی دارند را جذب کنید. اگر شما وب‌سایتی نداشته باشید مطمئن باشید برخی از همکارانتان در این زمینه بسیار موفق عمل خواهند کرد.

\r\n\r\n

پس از بررسی بسیاری از وب‌سایت‌های پزشکی در ایران مشاهد‌ه شده که اکثر وب‌سایت‌ها شامل موارد زیر است:

\r\n\r\n
    \r\n
  • عکس و اسم پزشک و آدرس مطب
  • \r\n
  • تخصص و فلوشیپ‌های گذرانده شده
  • \r\n
  • افتخارات کسب‌شده توسط پزشک
  • \r\n
  • انواع جراحی‌ها و روش‌های درمانی که توسط پزشک انجام می‌شود.
  • \r\n
\r\n\r\n

وب‌سایتی که تنها این اطلاعات در آن قرار داده شده است، جزو سطحی‌ترین نوع وب‌سایت‌های پزشکی است. دیگر در تبلیغات وب‌سایتی آن دوران به پایان رسیده است که پزشک مبلغی را به یک طراح وب‌سایت پرداخت کند و یک نتیجه خوب تبلیغاتی را دریافت نماید. در دنیای رقابتی امروز بهتر است خودتان وارد گود شوید و آستین‌ها را بالا بزنید. بهتر است دست به قلم شوید و تا آنجا که می‌توانید برای بیماران مطالب مفید بنویسید. برای هر جراحی و روش درمانی‌ای که دارید توضیحات جامعی ارائه دهید.

\r\n\r\n

سعی کنید متن شما به زبان بسیار ساده و قابل‌فهم برای بیماران باشد و تا آنجا که می‌توانید از استفاده اصطلاحات پزشکی خودداری کنید. تلاش کنید به همه‌ی سؤال‌هایی که ممکن است به ذهن بیمار بیاید پاسخ دهید. همچنین می‌توانید یک قسمت با عنوان سؤالات متداول طراحی کنید و به تک‌تک سؤالات متداولی که از بیمارانتان شنیده‌اید پاسخ دهید.

\r\n\r\n

حال سؤال اینجاست که این همه زحمت چه فایده‌ای دارد؟

\r\n\r\n

اولاً شما برای نوشتن هر متن یک‌بار زحمت می‌کشید ولی این دستاورد شما تا ابد در فضای مجازی باقی خواهد ماند و دیگران می‌توانند از دانش و مشاوره شما استفاده کنند. اما دلیل مهم‌تر این است که اگر شما می‌خواهید افراد بیشتری شما را بشناسند این روش یک روش استثنایی است. هیچ‌کس تا زمانی که شما را نمی‌شناسد اسم شما را در موتور‌های جستجو مانند گوگل و یاهو Search نمی‌کند تا به سایت شما راه یابد. اما روزانه تعداد بسیاری از مردم در مورد بیماری‌های خود و پیدا کردن مشاوره‌های مناسب در فضای مجازی جستجو می‌کنند. هرچقدر که شما مطالب مفید و متنوع بیشتری در زمینه تخصصی خود در وب‌سایتتان ارائه نمایید احتمال اینکه دیگران شما را پیدا کنند و درباره شما بیشتر بدانند بیشتر است.

\r\n\r\n

برای اینکه در موتورهای جستجو بهتر دیده شوید چند نکته زیر را رعایت کنید:

\r\n\r\n
    \r\n
  • مطالب نوشتاری خود را به صورت متن در وب‌سایت خود قرار دهید و به صورت فایل PDF و یا عکس نگذارید.
  • \r\n
  • از وب سایت‌های دیگران کپی نکنید. امروزه موتورهای جستجو دارای الگوریتم‌های پیشرفته‌ای هستند که تشخیص می‌دهند یک متن برای اولین بار توسط چه شخصی آپلود شده است و در جستجوهای خود وب‌سایت‌های کپی کار را تشخیص می‌دهند و جزو نتایج اولیه جستجو قرار نمی‌دهند.
  • \r\n
  • از طراح وب‌سایت خود و متخصصان SEO (Search Engine Optimization) بخواهید در وب‌سایت شما تنظیماتی را رعایت کنند که وب‌سایت شما در موتورهای جستجو بهتر دیده شود.
  • \r\n
  • هر چند وقت یک‌بار یک مطلب جدید به وب‌سایت خود اضافه کنید. از دید موتورهای جستجو وب‌سایت‌هایی که محتوایی ثابتی دارند کم ارزش تلقی می‌شوند و وب‌سایت‌هایی مرتب مطالب جدید آپلود می‌کنند ارزشمند هستند.
  • \r\n
\r\n\r\n

تا اینجای کار شما وب‌سایت خوبی دارید اما هیچ اقدامی در زمینه وفادار سازی بیماران خود و همچنین بازدیدکنندگان وب‌سایت انجام نداده‌اید. تا اینجای کار بیش از نیمی از زحمت‌های شما هدر رفته است. به یاد داشته باشید که درصد بسیار زیادی از افرادی که در فضای مجازی به یک وب‌سایت مراجعه می‌کنند دیگر در آینده به آن وب‌سایت مراجعه نخواهند کرد. حتی اگر مطلبی که خوانده‌اند مفید باشد. دلیلش این است که آن‌ها اسم وب‌سایت را فراموش می‌کنند.

\r\n\r\n

حال سؤال اینجاست که راه حل وفادار سازی بیماران و مراجعه‌کنندگان به وب‌سایت چیست؟

\r\n\r\n

راه حل، قرار دادن بخش عضویت در وب‌سایت شما است. بهتر است از افرادی که جهت خواندن مطالبتان به وب‌سایت شما می‌آیند در انتهای مطلب خود درخواست نمایید که جهت دریافت مطالب بیشتر می‌توانند در وب‌سایت شما عضو شوند. از طریق این روش می‌توانید اطلاعات تمامی علاقمندان خود را داشته باشید و هر زمانی که مطلب جدیدی آماده می‌کنید به ایمیل علاقمندان خود ارسال نمایید. بهتر است جمع‌آوری ایمیل را تنها از طریق وب‌سایت انجام ندهید. از هر بیماری که به مطب شما مراجعه می‌کند بخواهید در صورتی که آدرس ایمیل دارد آن را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید مطالب مفید پزشکی را برایشان ارسال نمایید. از طریق ارسال ایمیل به علاقمندانتان می‌توانید به طور مرتب با آن‌ها در ارتباط باشید.

\r\n\r\n

در این صورت فکر می‌کنید که اگر روزی آن‌ها بیمار شوند به چه کسی مراجعه می‌کنند؟ مسلماً پیش شما می‌آیند. به دلیل اینکه در تمام این مدت شما یک مشاور خوب برایشان بوده‌اید و کمکشان کرده‌اید. آن‌ها به شما بیش از هر پزشک دیگری اعتماد می‌کنند و این دستاورد ارزشمند شما حاصل تلاشتان در جهت تولید مطالب مفید و ارزشمند و انجام تبلیغات موثرتان بوده است.

\r\n\r\n

دکتر لینک بر اساس آخرین دستاورد های طراحی سایت، بنا به خواسته شما عزیزان اقدام به طراحی سایت با قالب اختصاصی و همچنین طراحی پنل اختصاصی نوبت دهی می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

\r\n\r\n

جهت دریافت مقالات مرتبط، دکتر لینک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

\r\n\r\n

 

\r\n\r\n

مقالات مرتبط :

\r\n\r\n

سه مرحله اساسی و ضروری برای جذب بیمار از اینستاگرام

\r\n\r\n

تعیین ماموریت در زندگی شغلی پزشکان

\r\n\r\n

جذب عاطفی بیماران

\r\n\r\n

تحریک حواس پنجگانه برای جذب بیمار

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*