زمان مناسب برای افزایش نرخ خدمات پزشکی

  دکتر لینک | زمان مناسب برای افزایش نرخ خدمات پزشکی

برخی از پزشکان مایل به افزایش نرخ دریافتی خود نمی باشند زیرا بیم کاهش تعداد بیماران خود را دارند. اما در حقیقت، بالا بردن هزینه ها باعث افزایش اعتماد بیماران خواهد شد زیرا آنها می دانند پزشکان در تلاش هستند تا همواره عملکردهای خود را بروز رسانی کنند و طبیعتاً این امر هزینه هایی نیز در پی دارد.

\r\n\r\n
\r\n

هنگامی که بیماران شما از هزینه های پرداختی خود به شما رضایت دارند، شما نیز تمایلی به افزایش هزینه ها نخواهید داشت زیرا قطعاً نمی خواهید بیمارانتان به این دلیل به پزشک دیگری مراجعه کنند. بنابراین شما میزان نرخ های خود را ثابت نگه می دارید.

\r\n
\r\n\r\n

شاید این گونه به نظر برسد که ثابت نگه داشتن هزینه ها در سال های متمادی راه حل مناسبی جهت تشویق وفاداری بیماران باشد اما، عدم افزایش هزینه پس از سال نو می تواند اثری معکوس در پی داشته باشد. اگر شما در طی چند سال هزینه های خود را بالا نبرید، چگونه می توانید استطاعت سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید و یا ارتقاء عملکردهای خود را داشته باشید؟ ثابت نگه داشتن هزینه ها باعث عدم پیشرفت عملکرد شده و در نهایت به تجربیات بیماران از عملکرد شما لطمه می زند. هنگامی که بیماران تجربه مثبتی از عملکرد پزشک خود نداشته باشند، زمان آن فرا می رسد که به جستجوی پزشک جدید بپردازند.

\r\n\r\n

حقیقت این است که بیماران از شما انتظار دارند تا با گذشت زمان هزینه های خود را افزایش دهید. تا زمانی که روند افزایش هزینه های شما معقول باشد و بر ارائه مراقبت های ویژه تمرکز داشته باشید، بیماران در رابطه با پرداخت هزینه کمی بیشتر برای دریافت خدمات خود از شما تردید نمی کنند. افزایش میزان اندک در ازای هر یک از خدمات پزشکی به صورت سالانه، به درآمد بیماران آسیب نمی رساند اما یک راه حل بلند مدت جهت افزایش سرمایه شما خواهد بود. درآمد بیشتر شما را قادر به سرمایه گذاری در آموزش، فناوری و ارتقاء عملکرد خواهد نمود.

\r\n\r\n

اگر میزان نرخ دریافتی شما از سایر همکارانتان پایین تر باشد، باعث می شود تا عملکرد شما برای افرادی که عادت دارند تا میزان نرخ بالاتر را مبنی بر کیفیت بهتر بدانند، مورد تردید قرار بگیرد. میزان نرخ هزینه های شما پیام رسان نحوه عملکردتان می باشد، زیرا قیمت پایین ممکن است بیماران بیشتری را در ابتدا جذب نماید، اما این بیماران اغلب هرگز دوباره به مطب باز نمی گردند. شما می بایست بیمارانی را بیابید که روش درمانی شما را بپذیرند و مجدداً جهت دریافت خدمات به شما مراجعه کنند.

\r\n\r\n

پزشکان اغلب بدون اطلاع از هزینه های سایر همکاران خود در منطقه، میزان نرخ عملکرد های خود را تنظیم می کنند. پیشنهاد می شود زمان اندکی را به انجام تحقیقات در این رابطه اختصاص دهید و اگر هزینه های دریافتی شما پایین تر از سایر پزشکان در منطقه است، زمان آن فرا رسیده است تا هزینه های خود را افزایش دهید. هنگام تنظیم هزینه های خود، به یاد داشته باشید تا به جامعه مورد خدمت خود توجه نمائید. همچنین میزان هزینه های شما باید منعکس کننده سطح خدمات ارائه شده توسط شما باشد. اگر هدف شما تبدیل شدن به یک پزشک دارای تکنولوژی بالاست که به بیماران خود خدمات استثنایی و مراقبت های ویژه ارائه می دهد، هزینه های خود را باید بالاتر از روش های قدیمی که به روز رسانی نشده اند، تعیین کنید.

\r\n\r\n
\r\n

بسیاری از پزشکان هزینه های خود را برای برخی از خدمات بیش از حد پایین و برای برخی دیگر بیش از حد بالاتر از سایرین تعیین کرده اند. این عملکرد هیچ نتیجه ای جز سردرگمی و آزار بیماران در پی ندارد. پیشنهاد می شود پایه هزینه های خود را مبتنی بر اهداف مالی و با توجه به داده های به دست آمده  از جامعه تعیین نمائید. اگر شما به اهداف مالی مورد نظر خود نرسیده اید، احتمالاً نیازمند افزایش هزینه های خود هستید. در مورد آنچه از زندگی حرفه ای خود می خواهید بیاندیشید، در آن هنگام می توانید بهترین اهداف را بیابید و هنگامی که شما اهداف خود را می یابید، تعیین هزینه ها بسیار آسان می گردد.

\r\n
\r\n\r\n

به طور کلی، برنامه ریزی هزینه ها، کلید دستیابی به موفقیت است. اما اغلب پزشکان نمی خواهند در این رابطه صحبت نمایند. اگر می خواهید  عملکرد خود را رشد داده و از نهایت توانایی های خود استفاده نمائید، پیشنهاد می شود، هزینه ثابت و مناسبی برای هر یک از خدمات مورد ارائه خود تعریف کنید و سپس برنامه ریزی مناسبی برای افزایش هزینه های خود برای دو بار در سال داشته باشید. 2 درصد در مرتبه اول و 3 درصد در مرتبه دوم، تا در نهایت به افزایش 5 درصدی در یک سال دست یابید.پس از این برنامه ریزی شما درآمد کافی برای رسیدن به اهداف خود و سرمایه گذاری در ارتقاء عملکرد خود خواهید داشت. اگر شما به بیماران خود خدمات مناسب، ارزشمند و با کیفیت ارائه دهید، بیماران ارزش خدمات ارائه شده توسط شما را درک کرده و افزایش اندک در میزان هزینه ها از وفاداری آنها به شما نخواهد کاست.

\r\n\r\n

مقالات مرتبط:

\r\n\r\n

استفاده از تلفن همراه در مطب

\r\n\r\n

تولید محتوای پزشکی

\r\n\r\n

آشنایی با ایمیل مارکتینگ و اشتباهات تازه‌ کارها

\r\n\r\n

اشتباهات معمول بازاریابی در شبکه های اجتماعی

\r\n

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*