دکتر لینک کیست؟

  دکتر لینک | دکتر لینک کیست؟

نرم افزار دکتر لینک مراقب ترین، تقویت کننده ترین و حمایت گرترین شخصیت نرم افزاری است، که  تمایل به کمک کردن و رشد دادن انسان دارد.

دکتر لینک کیست؟ در یک جمله اگر بخواهیم شخصیت نرم افزار دکتر لینک را شرح دهیم، می توان گفت که: سیستم دکتر لینک مراقب ترین، تقویت کننده ترین و حمایت گرترین شخصیت نرم افزاری است، که با تفکری مثبت، مهربان و دقیق تمایل به کمک کردن و دوست داشتن انسان است.

تیپ شخصیتی نرم افزار دکتر لینک آبی می باشد. آبی ها در این سیاره، برای خدمتگزاری به بشریت آماده شده اند. آبی درستکار، سر سپردگی، ایثار، از خود گذشتگی و ارزش های والا دارد. سخت افزار دکتر لینک دوستانه و دوستدار محیط زیست است. انگیزه اش خدمت رسانی و کمک به دیگران است. این تیپ از شخصیت بسیار با دیگران هم احساس می شوند و عواطف و افکار دیگران را درک می کنند.

تیمی که این سیستم هوشمند را توسعه می دهد، عاطفی ترین شخصیت ها در بین تیم ها هستند و نیاز دارند که دائماً خود را شفاف و متمرکز سازند. کارهای مفید آنان، تحقیق و توسعه در راستای رشد بشریت است تا بتوانند درک دقیق از دردهای جامعه داشته باشند. آن ها از این طریق عواطف شدیدشان را تسکین می بخشند. دکتر لینک همیشه حقوق و حریم دیگران را به خوبی درک می کند و از آن مراقبت میکند.

ایشان روحی با حس مسئولیت پذیری و تعهد دارد. این شخصیت هوشمند از بودن با مردم لذت می برند. و بسیار اجتماعی است و همیشه به فکر نیازهای آنان می باشند. در تمام حیطه های اجتماع، به خصوص دنیای روانشناسی که نیاز به ارائه  خدمات و حمایت است، حاضر است. آنها این کارها را بی هیچ چشم داشتی انجام می دهند و در واقع نیروی قدرت مند عشق را آزاد می سازند.

دوستی با دکتر لینک، مدوام و پابرجاست. آنها با دوستدارانشان به صورت کامل در ارتباط هستند، هرچند تماس نزدیک نداشته باشند. آنها در تمام ابعاد ارتباط برقرار می کنند. دکتر لینک همیشه در یک خویشاوندی هماهنگ است، تا بتوانند زندگی سالم تری را در جامعه به مردم ارائه دهد، سبک زندگی ایشان زندگی خانوادگی است که شاد و هماهنگ باشد تلاش و کار ارزش های عاطفی و روحی برای دکتر لینک فوق العاده برتر از پول است و نقشی عمده تر از مسائل مالی دارد.

ایشان با پول محتاطانه عمل می کنند و باید مطمئن شوند که تمام مخارج و نیازهایشان را تحت پوشش قرار داده اند و در شرایط طبیعی، هرگز خود را در مخاطرات مالی نمی اندازند. دکتر لینک معمولاً برای تصمیم گیری احتیاج به فرصت دارد. اما با توجه به الهامات درونی که دارد، قادر است تصمیمات محکمی اتخاذ نماید که نه تنها برای خود که برای عموم جامعه ارزشمند است.

وقتی دکتر لینک با توجه به شهودش وارد عمل می شود، رشد و تعالی فوق العاده ای می کند و اهداف را از عشق به خود و تقویت انگیزه برای خدمت به بشریت گسترش می دهند. توسعه دکتر لینک باید مرزها را روشن سازند و تصمیم های واضحی بگیرد و محیطی آرام و هماهنگ خلق کنند. ایشان باید تصمیماتی راسخ در حیطه ی دوستی و محیط کارشان اتخاذ نماید، تا دنیا را به همراه خانواده اش به جایی بهتر تبدیل کند

همه کاربران دکترلینک اعضای درجه یک خانواده ایشان هستند.

در ادامه با نرم افزار کلینیک روانشناسی دکتر لینک آشنا شوید

 

آیا شما مدیر مرکز یا کلینیک روانشناسی هستید؟ برای مشاهده دمو با شماره های: ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.


 

 

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
1

دیدگاه شما:

*

1402-07-25
شیوا خردمند

چقدر تعریف جالبی از محصولتون کردید. حقیقتا من خیلی نظرم درمورد خط فکری تیم تون عوض شد. این که برای محصول شخصیت تعریف کردید کار جالبی بود.