تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال 1403 اعلام شد

  دکتر لینک | تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال 1403 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره از سوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.

براین اساس تعرفه‌های خدمات روانشناسی و مشاوره سال 1403 در مقطع کارشناسی ارشد 321 هزار تومان و برای مقطع دکتری 378 هزار تومان تعیین شد.

لازم به ذکر است تعرفه‌ها براساس ارائه 45 دقیقه خدمات است.

همچنین براساس سوابق حرفه‌ای از زمان دریافت پروانه تخصصی، برای افراد با سابقه کار بالای 15 سال، 15 درصد به مبلغ پایه اضافه می‌شود. 

 

خب دوستان عزیزم امسال بر خلاف سال های گذشته که سازمان تعریف های واقعا پایینی وضع می کرد، اینطور که پیداست سازمان دلسوزی بیشتری برای ما درمانگرا کرده و قیمت رو بیشتر از سال های گذشته افزایش داده، هرچند بازم این مبلغ برای صاحبین کلینیک با وجود هزینه های زیاد اجاره بها زیاده و در شهرستان ها عدد زیادی هست ولی امیدواریم این شرایط سخت به خوبی مدیریت بشه و بتونیم به مردممان خدمت صادقانه کنیم.

جدول تعرفه نظام روانشناسی در سال ۱۴۰۳

تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال 1403 اعلام شد

 

شما مدیر یا منشی یک کلینیک روانشناسی هستید؟ آیا می دانید با داشتن یک سیستم مدیریت کلینیک روانشناسی می توانید فروش بیشتر و جذب مراجعه بیشتری داشته باشید؟ ما در دکترلینک می توانیم به شما در این موضوع کمک کنیم لطفا با شماره های ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵ و ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ تماس بگیرید.

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*