معرفی دکتر لینک | قسمت اول - امنیت و احراز هویت

  دکتر لینک | معرفی دکتر لینک | قسمت اول - امنیت و احراز هویت

معرفی سیستم هوشمند مدیریت مراکز روانشناسی دکتر لینک - قسمت اول

 

امنیت و احراز هویت سیستم دکتر لینک

نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی دکتر لینک، نرم افزار جامع و یکپارچه ای است که با استفاده از آن می توان انواع مراکز روانشناسی را مدیریت نمود.

 

این نرم افزار با محیط ساده و کاربر پسند - User Firendly عملیات مدیریت اطلاعات مراجعین روانشناسی و پذیرش مراجعین به مرکز روانشناسی را در کوتاهترین زمان انجام داده و برای مدیریت کلینیک گزارشات آماری کامل و متنوع ارائه می کند.

تعریف خدمات مشاوره و روانشناسی مختلف در نرم افزار توسط کاربر، این امکان را بوجود آورده است تا از آن در مرکز مشاوره و روانشناسی بهره گیری نمود. مدیریت آنلاین کلینیک ، تشکیل پرونده الکترونیک مراجعین و درمانجویان به صورت کاملا امن و تخصصی ، پذیرش و حسابداری، نوبت دهی به بیمار هم حضوری هم آنلاین و هم Mobile APP ارسال پیامک، سیستم ویدیو کنفرانس اختصاصی مراجعین با درمانگر، مدیریت ارتباط با مشتری CRM ، سیستم هوشمند Follow-up بیمار، مدیریت مرکز تماس و دوربین های امنیتی را از امکانات مهم این نرم افزار می توان بر شمرد.

 

قسمت اول - امنیت و احراز هویت سیستم هوشمند دکتر لینک

 

تکنولوژی دکتر لینک با بهره گیری از آخرین دستاورد های امنیتی در حوزه IT و همچنین دارا بودن چندین تیم امنیتی، سیستم مدیریت بهداشت و درمان دکتر لینک را در چندین لایه امنیتی حفاظت میکند.در زیر به گوشه ای از بخش های مهم و حساس اشاره می کنیم:

 

بخش اول دسترسی های محدود شده به آدرس IP  های مراکز روانشناسی

 

بخش دوم ارتباط امن و رمز شده بین مراکز درمانی تا مرکز داده دکتر لینک می باشد که از طریق ارتباط امن SSL-HTTPS صورت میگیرد. این ارتباط امن تضمین میکند که وقتی شما در حال استفاده از سیستم هستید، نفر سومی (MAN IN THE MIDDLE) توانایی شنود- SNIFF کردن اطلاعات را در هنگام ارسال و دریافت ندارد.

 

بخش سوم احراز های هویتی و دسترسی های کارمندان کلینیک و استفاده کنندگان این سیستم هوشمند توسط آخرین سناریو های OWASP-ACS و همچنین  OWASP-ACCS طراحی و پیاده سازی شده است که میتوان با قاطعیت تمام به شما اطمینان دهیم هیچ کس نمیتواند جز حق دسترسی ها و تعارف اولیه سیستم دسترسی جداگانه ای به بخش های غیرمجاز و اطلاعات حساس داشته باشد.

 

بخش چهارم رمز شدن، همه اطلاعات حساس اعم از اطلاعات کلینیک ها، اطلاعات هویتی افراد، اطلاعات مربوط به فرایند تشخیص، تجویز، نظرات و جواب های آزمایشگاهی و عکسبرداری (پرونده پزشکی) در بالاترین لایه رمز می شوند و هیچکس جز خود شخص دسترسی به اطلاعات را ندارد. (متاسفانه اطلاعات بیشتری توسط تیم امنیتی در این مورد به دلیل مسائل امنیتی ارائه نشده است).

 

تکنولوژی دکتر لینک با قدرت تمام و اطمینان از قدم خود در دنیای پزشکی و تکیه بر علم های بومی سازی شده در مرز جمهوری اسلامی ایران با افتخار اعلام می کند که توانایی رقابت با بزرگترین ERP-CRM های پزشکی روز جهان را دارد. افتخار میکنیم که با وجود تحریم های زیادی که علیه ایران عزیزمان وجود دارد می توانیم حرکتی مستعدانه و جهادی در ایران عزیزمان داشته باشیم.

درمورد محصول روانشناسی دکتر لینک بیشتر بخوانید

 

شما مدیر IT مرکز روانشناسی هستید؟ با ما برای مشاده دمو تماس بگیرید: ۰۹۱۲۰۰۴۴۸۲۴ و ۰۲۱۲۲۰۶۷۶۳۵

تگ های مربوط به مقاله فوق در مورد مدیریت مراکز مشاوره و روانشناسی

اشتراک گذاری:
0

دیدگاه شما:

*